Technológia SKYACTIV

Technológie SKYACTIV

Naše možnosti sú neobmedzené.

 

Biely list papiera. Prázdne plátno. To naši konštruktéri dostali, keď mali vymyslieť novú cestu vývoja našich vozidiel. A vďaka odhodlane prístupu, ktorý je pre spoločnosť Mazda príznačný, sa zrodili veľkolepé a technicky nekonvenčné technológie SKYACTIV.Výsledkom je najvyšší kompresný pomer na svete, nové prevodovky a ľahká konštrukcia. Naša nová rada vozov je tak úsporná, ako len môže byť, a zároveň ponúka vzrušujúc a pohlcujúci zážitok z jazdy, aký možno od vozidiel Mazda očakávať.

Technológie SKYACTIV – budúcnosť je tu. Pustite si video a pozrite si nový prístup k vývoju vozidiel.

SKYACTIV značí redefiníciu všetkého – každého dôležitejšieho dielu auta, od motora po podvozok a od karosérie po prevodovky. Pozrite si, čo nás primälo hľadať vyšší výkon a účinnosť, a ako sme zdokonalili postupy a vyvinuli prevratné riešenie: technológie SKYACTIV (pustiť video). 

i-ELOOP – jedinečný spôsob ukladania energie. Nový systém rekuperácie energie pri brzdení od Mazdy pre väčšiu úsporu paliva

  • Systém i-ELOOP

    Prvý systém rekuperácie energie pri brzdení na svete, ktorý ukladá energiu do kondenzátora namiesto batérie.

  • Karoséria a podvozok

    Karoséria a podvozok: Ako sa dosahuje kultivované a priame ovládanie, bezpečnosť svetovej triedy a úsporná ľahká karoséria.

  • Motor

    Motor: Objavte nové porovnania výkonu s vysokoúčinnými naftovými a benzínovými motormi.

  • Prevodovka

    Prevodovka: Vynikajúce automatické alebo manuálne prevodovky novej generácie prenášajú viac sily na kolesá.

  • Naftový motor

    Naftový motor: Najnižší kompresný pomer 14:1 na svete pri sériovo vyrábaných motoroch plus variabilný systém dvojitého preplňovania.

systém i-STOP vychutnajte si nové štandardy pri zastavovaní a rozbehu počas jazdy v meste

bicykel

Systém i-STOP je dokonalý spoločník pre i-ELOOP. Bežné systémy zastavenia pri voľnobehu znovu naštartujú motor vozidla pomocou elektromotora spôsobom, akým sa motor zvyčajne štartuje.

 

Vďaka technikám priameho vstrekovania paliva a optimálnemu umiestneniu valcov umožňuje unikátny systém „i-STOP“ vodičovi takmer ihneď znovu naštartovať, čo vedie k výraznému pokroku v úspore paliva.